دانلود 2 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای جمشيد به نام هرجور ميخواي و نمیدونم

دانلود 2 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای جمشيد به نام هرجور ميخواي و نمیدونم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود 2 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای جمشيد به نام هرجور ميخواي و نمیدونم
ترانه و آهنگ : بابک رادمنش ، تنظیم : بارون


 

دانلود آهنگ هرجور میخوای از جمشید

دانلود آهنگ نمیدونم از جمشید


گرفتاری من اینه که قلبی مهربون دارم
شکستیش بارها اما هنوز نام و نشون دارم

گرفتاریم از اینه
که خطا کردی و بخشیدم
یه عالم پیش چشمم بود
ولی تنها تو رو دیدم

تمام مشکلم اینه
که میمیرم بدون تو
عزیزم هستی و
جونم بسته به جون تو

و تنها خواهشم اینه
تو باشی در کنار من
میسازم با غم پاییز
اگه باشی بهار من

میسازم با غم پاییز
اگه باشی بهار من

هر جور میخوای دلم رو بسوزون
هر جور میخوای اسب دلو بتازون

خسته نمیشم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق

همراز من شده گل شقایق

کاش یه کمی هم بد بودم
سیل اشکامو سد بودم

کاشکی میشد منم مثل تو
رنجوندنو بلد بودم

نه این که با رنگی پریده
عاشق مستند بودم


هر جور میخوای دلم رو بسوزون
هر جور میخوای اسب دلو بتازون

خسته نمیشم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق

همراز من شده گل شقایق


نزد عاشق غم دل
بیش و کمش شیرینه

نغمه ی بانک رتب
زیر و بمش شیرینه

بازی عشق و جنون
با همه سختی هاش

گر به مقصد برسه
پیچ و خمش شیرینه

گر به مقصد برسه
پیچ و خمش شیرینه


هر جور میخوای دلم رو بسوزون
هر جور میخوای اسب دلو بتازون

خسته نمیشم عاشقم یه عاشق
همراز من شده گل شقایق

همراز من شده گل شقایق




بازدید : 31692 | تاریخ : جمعه 30 فروردين 1392 ساعت : 23:21 |
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: